Wynajem inaczej!

Wynajem Inaczej!

Pośrednicy prowadzący firmę działają na rynku nieruchomości od 1995 roku. WIĘCEJ O FIRMIE 

Od początku działalności firma HOME PLUS zajmowała się m.in. wynajmami mieszkań i domów w standardowej wersji pośrednictwa biur nieruchomości t. j. wyszukaniem najemcy i doprowadzeniem do zawarcia umowy najmu pomiędzy stronami. Ze względu na rosnące zapotrzebowanie ze strony współpracujących z nami Właścicieli wynajmowanych nieruchomości, pod nadzorem  Małgorzaty Kosińskiej ( malgosia.kosinska@homeplus.pl , 606 112 555 – licencjonowany Pośrednik – lic. zaw. 4990 ) od 2006 roku rozbudowaliśmy dział wynajmów o nową usługę :
KOMPLEKSOWĄ OBSŁUGĘ I OPIEKĘ NAD NIERUCHOMOŚCIAMI DO WYNAJMU 
GUARDIAN FLATS FOR RENT
Na dziś działając na podstawie długoterminowych zleceń naszych klientów prowadzimy kompleksową i profesjonalną obsługę powierzonych nam nieruchomości.

1.     Jeśli chcesz zainwestować środki w nieruchomość pod wynajem – Agenci HOMEPLUS pomagają w znalezieniu odpowiedniego obiektu tak aby lokata kapitału przynosiła godziwy zwrot w postaci czynszów najmu.

2.     Jeśli już dysponujesz nieruchomością przeznaczoną do wynajmu możesz powierzyć ją naszej firmie do kompleksowej obsługi i opieki.

Ø Przeprowadzamy cały proces wynajmu od pierwszego najemcy, poprzez ( ewentualnych) następnych aż do momentu kiedy podejmiesz decyzję, że wynajmować już nie chcesz..

Jak to wygląda ? oto krok po kroku….

  •  Przygotowanie oferty nieruchomości do wynajęcia ( rzetelny opis, zdjęcia, prezentacja w internecie, prasie itd. )
  • Znalezienie najemcy.
To co do tej pory… jak na razie nic nowego…to pośrednictwo…. ale już dalej …
  1. W zależności od ustaleń i naszych umocowań – możemy zawrzeć umowę najmu w Twoim imieniu.
  2. Od momentu zawarcia umowy najmu i w każdym miesiącu jej trwania rozliczamy najemców z czynszu najmu, opłat dodatkowych i jesteśmy z nimi w kontakcie tak jak zwyczajowo może kontaktować się Wynajmujący z Najemcą.. ale robimy to My a Ty nie musisz ( Ty nie musisz nawet widzieć i znać osobiście Najemców !! )
  3. Prowadzimy za Ciebie wszystkie sprawy formalno – prawne związane z urzędami ( np. PIT-y, zgłoszenia, korespondencja itp. ) , a także rozliczenia z US, administracją ( wspólnotą ) czy też gminą ( np. podatki od nieruchomości ).
  4. Nadzorujemy drobne naprawy ( prace porządkowe, budowlano-remontowe )
  5. Na zlecenie i koszt klienta zajmujemy się również kompleksowymi remontami mieszkań ( tynki, kładzenie glazury, terakoty, hydraulika, elektryka, układanie paneli) i przygotowaniami mieszkania do wynajmu. Na życzenie udostępniamy referencje.
  6. Pilotujemy inne czynności towarzyszące całemu procesowi wynajmu jakie okażą się niezbędne w celu zapewnienia ciągłości wynajmu.
  7. Wszystko jest odpowiednio rejestrowane i przekazywane do Ciebie tak abyś oprócz stanu konta ( na które powinny wpływać regularnie czynsze najmu ) mógł mieć na bieżąco wiedzę co do Twojej nieruchomości.. Twoja osobista obecność nie jest potrzebna korzystamy z ustalonych „ kanałów” komunikacji (np. e-mail )
  8. Zakończenie ( nieraz niestety pewnie także wypowiedzenie ) umowy najmu wiąże się z rozliczeniem kaucji, opłat eksploatacyjnych, odbiorem lokalu.. – to wszystko robimy za Ciebie..
  9. i………………. Zaczynamy cykl od nowa…… a/ prezentujemy ofertę,..b/ znajdujemy najemcę,.. c/ zawieramy umowę najmu.. d/ rozliczamy czynsze.. e/ rozliczamy US… ITD……………
Wynagrodzenie ustalane jest indywidualnie w zależności od zakresu czynności za każdy miesiącAKTYWNEGO !!! najmu
Zainteresowanych prosimy o kontakt
Małgorzata Kosińska
Tel. 0 606 112 555